Societatea Aparegio Gorj S.A. a demarat o acțiune de debranșare de la rețeaua de apă potabilă a consumatorilor care înregistrează debite restante. Cei în cauză sunt rugați să achite facturile emise.
„Facem un apel către clienții operatorului – persoane fizice, asociații de proprietari și persoane juridice, să achite facturile la apă, așa cum își achită și alte facturi la utilitățile publice. Acțiunile de debranșare ale clienților rău-platnici vor continua și în perioada următoare, iar pentru a evita neplăcerile provocate de lipsa apei potabile și plata serviciilor de rebranșare la rețeaua de apă potabilă, facturile trebuie achitate la timp. Plata facturilor se poate efectua prin metodele de plată regăsite pe site-ul societății sau la casieriile operatorului. Reamintim tuturor utilizatorilor din aria de operare că plata facturilor trebuie efectuată cu prioritate, pentru a nu crea disconfort și pentru a menține în continuare o bună colaborare, având în vedere că rebranșarea la sistemul de alimentare cu apă se face contracost (tarif sigilare/desigilare, blindare/deblindare, debranșare/ rebranșare )”, a transmis directorul Traian Pătrășcoiu.